onsdag 24 mars 2010

Clara: Du bara snackar massor med gojaaa hmmgjdskhgkjhs...??..??
Amanda:...DU!...Det heter PAPE-goja, papegoja inte goja..hahaha
Clara och Amanda: hahahahahahhaaa

--------------------------

Clara: Jaa..civics är tråkigt...hmm security council has power because..hm vat dätta er tråkikt...
Amanda: SLOOTA SKREPA NER I MIN PARK!!!
....
Clara: HAHAHAHAHA

--------------------------

Clara: hahahahahaa
Amanda: OOOH! JAG har DRUCKIT WAAAAAAY för mycket TE!!

--------------------------

Clara: Ingen annan kommer att tycka att dom här inläggen är roliga, jag menar....
Amanda (låter som om hon skiter på sig): NEEEEEEEEEEJ!

--------------------------

Amanda: Jag hör någon i dörren! Jag är stekt! På BÅDA sidorna! Jag ser ljuseeeeet!....Hej mamma.

1 kommentar:

  1. http://togethertwo.blogspot.com/

    hahaha yes i totally agree this is funny.
    joke, like i can read swedish. hehehehehe

    http://www.youtube.com/watch?v=BhnQJ4i8UaI&feature=player_embedded

    SvaraRadera